霸氣海鮮塔

又係一年一度既拍拖紀念日😂, 無錯係拍拖😝,為左慶祝🤭我一定會book好嘢食🤤(藉口😅)。

最近人人都食蟹🦀, 睇到我流口水🤤,而我就鍾意多選擇,食多幾款嘢,所以揀左食海鮮塔。我推介升級版濟洲島1⃣0⃣重海鮮塔


海鮮塔需加熱到95度🎚才食得.... 


先食份韓式泡菜煎餅, 捲埋泡菜食,好惹味🌶🥙



全部海鮮鮮甜厚肉又多汁,其中一層係牛仔骨, 肉質細嫩,完全無令我們失望👍🏻,老公都話可以再encore😋


第一層︰韓國象拔蚌 + 韓國魚糕花膠串

象拔蚌爽口、花膠肉厚彈牙
 


第二層︰泰國海蝦 + 蒜蓉粉絲日本大元貝

海蝦爽甜大隻、元貝肉厚肥美







第三層︰加拿大波士頓龍蝦

龍蝦生猛新鮮,啖啖肉






第四層︰安格斯牛仔骨 + 花尾龍躉指天翅

牛仔骨肉質細嫩、龍躉皮厚好咬口



第五層︰大花蛤花彫薯蓉

其中一層我愛,薯蓉吸哂花彫香味,食落好啖啖酒香,好正,花蛤鮮甜




第六層︰蠔汁大蓮鮑魚 、日本蕃薯、粟米、蘿蔔

鮑魚大隻又彈牙,蕃薯&粟米超甜又多汁,但蘿蔔就較淡無味






除左海鮮塔外, 還有韓式自助吧🥗,有數十款韓式美食及甜品,加$12還可以任飲🥤





 




這店除左有得食外, 還有得玩😆,在餐廳入口處有自助韓服體驗👘



九重鮮





-------------------------------------------
歡迎合作。試用產品。試食。出席活動。
#Foodie 🍝 #Beauty 💅 #lifestyle 🎬
Email : ivyivy1120@yahoo.com

熱門文章