功能內衣要緊先有效 ?


一年前我開始愛上著功能內衣,鍾意佢承托力好,包覆性高,可以改善副乳及塑造身型。最近我認識了另一功能內衣品牌 HafinaHafina款式新、顏色夠young 而且碼數多,size65B100G杯都有





Hafina既專業顧問會主動了解我既需要及喜好,當日巧遇老闆娘高小姐, 佢好nice 咁分享左一d著功能內衣既知識、謬誤俾我知。

正如好多人都以為著功能內衣係緊先有效,其實唔需要架,針數夠多,回彈力高既內衣,就已經可以幫你改善身型。 佢仲分享左件驚人既事我知~ 原來副乳除左令你外觀唔靚外,仲會增加患乳癌的風險,根據2016年既調查乳癌係香港女性頭號癌症,所以定期檢查先係上策,有事就記得去搵乳腺外科,唔好睇錯醫生啊!


       





Hafina亦提供貼心售後服務 現時買 Hafina 胸圍免費送你遠紅外線分析,睇下有冇乳腺阻塞等問題。如有需要,Hafina 仲提供推胸淋巴、胸部護理等療程。







有興趣可到Hafina fb: https://www.facebook.com/hafina.shop/

#Hafinalingeries #首創日系年輕設計 #多碼內衣 #65B100G #功能內衣 #專業服務 #全港首創 #遠紅外線服務 #培養 #定期檢查 #保養胸部 #唔緊又有效果 #肩帶較粗 #具承托力 #3D立體剪裁 #包覆性高




---------------------------------------------
歡迎合作。試用產品。試食。出席活動。
#Foodie 🍝 #Beauty 💅 #lifestyle 🎬



熱門文章