【分享】平食曼谷超人氣自助餐 Copper Beyond Buffet (一)

去曼谷旅行,又點可以錯過超人氣自助餐 Copper Beyond Buffet 呢~


好消息,四月開始大家又多一個選擇,Copper Beyond Buffet 喺市中心四面佛附近開咗分店喇!就喺Gaysorn Amarin 商場 3 樓 (Chitlom BTS 站旁),聽聞menu有少少唔同,有機會我都要再去。


而今年二月我去Copper Beyond Buffet時,仍然只有一間店,餐廳位置比較遠離市區。我就由市中心先搭MRT去Bang Yi Kham站再搭的士過去,當日路面好暢順,的士過去大約9分鐘。建議大家去此分店時要預早少少,避免塞車喔~




到達後,要先到Copper Receiption 登記拎枱號。


然後就可以喺等侯區坐下、飲返杯消暑透心涼嘅welcome dink 等夠鐘分批入去嘞!

餐廳設計華麗而且空間感十足,坐得非常舒服。


餐廳係採用「號碼點餐及自取」形式,提供過百款食物選擇, order 後就會自動送上枱,全部都係任叫任食架!




值得一讚,當日完全無漏單。


Copper Beyond Buffet出名名物有



即煮澳洲和牛船麵~大大塊和牛食落嫩滑多汁,湯底加入牛血及高湯,味道濃郁帶有牛肉嘅鮮味。




松露濃湯配牛角包~松露湯飲落好濃郁順滑,啖啖松露香味配上鬆軟牛角包,令我想encore。





澳洲和牛壽司~ 超迷你壽司飯配嫩滑多汁和牛,入口即溶,食多幾件都唔怕。



另外推介鮮甜爽脆嘅泰國生蠔(下)、非常鮮嫩泰式嘅醬油醃生蝦,口感清爽帶點微甜。




當然唔少得食燒大頭蝦,新鮮爆膏好邪惡


每道菜擺盤都靚到好似食緊fine dining 咁,CP值極高。





 

你都想知用咩方法可以book到最平最抵食嘅Buffet?咁就要留意我下一個post啦!


💓你既讚好係我繼續發掘好嘢分享既動力!如果覺得文章幫到你,

記得唔好吝嗇你既like❤️。多謝你收看我的文章💓。


歡迎合作。試用產品。試食。出席活動。

#Foodie 🍝 #Beauty 💅 #lifestyle 🎬

Email : ivyivy1120@yahoo.com

@ivyivy1120

 

#CopperBeyondBuffet #CopperBuffet #Buffet #Thailand #Bangkok #泰國自助餐 #曼谷自助餐 #自助餐 #超人氣 #天花板





熱門文章